Podstawą regulaminu jest Dziennik Ustaw Nr.259 poz.1553 z 30.11.2011 r. Rozporządzenie Ministra Sportu i Turystyki z dnia 16.11.2011 r .zmieniające rozporządzenie w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie. W celu zapewnienia porządku i bezpieczeństwa Gości Hotelu Rondo, ul. Mickiewicza 3 , 99-300 Kutno oraz ich mienia – zarządza co następuje:
§ 1 PRZEDMIOT REGULAMINU
- Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie obiektu hotelowego.
- Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Hotelu Rondo, mieszącego się przy ul. Mickiewicza 3 w Kutnie.
- Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji hotelowej oraz w każdym pokoju hotelowym.
§ 2 DOBA HOTELOWA
- Pokój w obiekcie hotelowym jest wynajmowany na doby hotelowe.
- Jeśli Gość nie określi czasu pobytu wynajmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę hotelową.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14.00 i kończy się o godzinie 12.00 dnia następnego.
- Prośbę o przedłużenie pobytu, poza okres doby hotelowej wskazanej w punkcie 2, Gość powinien zgłosić w recepcji hotelowej do godziny 10.00 dnia, w którym upływa termin pobytu. Obiekt hotelowy może nie uwzględnić życzenia przedłużenia doby hotelowej.
§ 3 REZERWACJE I MELDUNEK
- Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji aktualnego dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty meldunkowej.
- Gość hotelowy nie może przekazać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną zapłatę za pobyt.
- Osoby niezameldowane w obiekcie hotelowym mogą przebywać gościnnie w pokoju hotelowym od 07.00 do 22.00
- Obiekt hotelowy może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu hotelowym lub mieniu Gości, szkody na osobie Gościa, pracowników obiektu hotelowego lub innych osobach przebywających w obiekcie hotelowym.
- Rezerwacja nosi miano gwarantowanej od momentu wpływu przedpłaty w wysokości 100% wartości rezerwacji na konto obiektu hotelowego lub wpłaty 100% wartości rezerwacji w Recepcji hotelowej. Niedopełnienie jednego z powyższych może skutkować anulowaniem rezerwacji.
- W przypadku nieodwołania rezerwacji pokoju do godziny 18.00 w dniu przyjazdu lub w przypadku nie dotarcia Gościa w zaplanowanym terminie do obiektu hotelowego, przedpłata nie zostaje zwrócona.
- W przypadku wcześniejszego wyjazdu Gościa obiekt hotelowy nie zwraca opłaty za pozostałe niezrealizowane usługi.
§ 4 USŁUGI
- Obiekt hotelowy świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
- W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne ich
zgłaszanie do Recepcji hotelowej, co umożliwi pracownikom poprawę standardu
świadczonych usług. - Obiekt hotelowy ma obowiązek zapewnić Gościom:
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku
- bezpieczeństwo pobytu, w tym również bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w obiekcie hotelowym
- sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w Jego obecności wówczas, gdy wyrazi na to zgodę
- sprawną pod względem technicznym obsługę , a w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte niezwłocznie, obiekt hotelowy dołoży starań, by w miarę możliwości zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności
- Dodatkowo na życzenie Gościa obiekt hotelowy świadczy nieodpłatne usługi:
- udzielanie informacji związanych z podróżą i pobytem
- budzenie o wyznaczonej porze
- przechowywanie pieniędzy i wartościowych przedmiotów w czasie pobytu Gościa w obiekcie hotelowym, chyba że sprzeciwiają się temu bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa
- przechowywanie bagażu Gości zameldowanych w obiekcie hotelowym, chyba że sprzeciwiają się temu bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa, obiekt hotelowy może odmówić przyjęcia na przechowanie bagażu w terminach innych niż pobyt Gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego
- zamawianie taksówki
§ 5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
- Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie obiektu hotelowego pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działań dzieci
- Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia i/lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia urządzeń technicznych obiektu hotelowego powstałe z jego winy i/lub odwiedzających go osób. Obiekt hotelowy zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po Jego wyjeździe.
- W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu , obiekt hotelowy może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań obiektu hotelowego, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia do zapłaty za powstałe zniszczenia oraz do opuszczenia obiektu hotelowego.
- Każdorazowo opuszczając pokój hotelowy Gość powinien ze względów bezpieczeństwa wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi.
- W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług hotelu mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych Gości.
- Gość zobowiązany jest pozostawić klucz w Recepcji hotelowej przy wymeldowaniu się. W przypadku zagubienia klucza zostanie pobrana opłata w wysokości 50zł.
§ 6 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdzającego Gościa w pokoju hotelowym zostaną odesłane pod wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
- W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji obiekt hotelowy przechowa powyższe przedmioty na koszt właściciela przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność obiektu hotelowego.
§ 7 CISZA NOCNA
- W obiekcie hotelowym obowiązuje cisza nocna w godzinach: 22.00 do 07.00 dnia następnego
Właściciele i Personel
Hotelu Rondo